Esthetisch probleem

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Esthetisch probleem

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #51782
    kronzilla
    BRONZE Member
      • Topics Started 23
      • Total Posts 92

      Ik heb een vraagje, ik heb in mijn keuken een paar Beolab 8000, en wil een muzieksysteem plaatsen op een laag muurtje tussen mijn living en keuken. Als je dus in de keuken komt zie je die dus staan. Maar ik weet niet wat ik zou zetten. Ik heb een kleine mediaplayer en dac die ook bluetooth streamt. Ben al gek van het merk sinds mijn 12j em heb best een paar producten. Ik had gedacht aan de Beocenter 9500, beomaster 3500-4500, beocenter 2500 of Beosystem 7000?Wat is volgens jullie de grootste eyecatcher? De Beolab 8000 zijn de zilveren met zwart doek. Ik gebruik weinig cd’s.

       

      Alvast bedankt voor jullie mening/ reactie

      #51783
      Tignum
      GOLD Member
        • Netherlands
        • Topics Started 8
        • Total Posts 365

        Hallo kronzilla, noem het een esthetische kans! Misschien kun je een foto delen van de situatie?

        De kanshebbers die je o.a. noemt hebben in mijn beleving 3 verschillende ‘form factors’:

        • wigvormig – BC9000/9300/9500 en BM3500&4500
        • verticaal – BC2500 (evt BeoSound 3000)
        • stapelbaar – BeoSystem 5500/6500/7000

        Klassieke B&O ‘magic’ is te vinden in de vloeiende beweging van deurtjes of lades. Dit is wellicht het meest in het oog springend (en sowieso aanwezig) bij de verticale spelers. Ook de BC9000 en opvolgers hebben dat sowieso. Bij de verticale spelers gebeurt dat zelfs zonder aanraking. Bij de andere opties zie je deurtjes/lades alleen in de bijbehorende BeoGrams en -Cords.

        De wigvormige spelers kun je op het apparaat zelf goed bedienen. Voor de stapelbare systemen (zeker als je alleen voor de BeoMaster gaat) hebben een afstandsbediening nodig (waarbij op te merken is dat de MCPs en de BeoLink 7000 ook erg eye-catching zijn).

        De elementen van stapelbare beosystems kun je daarentegen naast elkaar plaatsen (alsook 3500 en 4500) wat de mogelijkheid geeft om het systeem lengte te geven, dat zie je niet zo vaak toegepast.

        Een verticale speler als de BeoSound heeft verlichting van de CD, wat hem ook in het donker meer eye-catching maakt. De wigvormige en stapelbare elementen hebben dan weer veel rode en groene symbooltjes.

        Zelf heb ik een BM7000/CD6500 combi en een BM4500, mijn keus zou vallen op een BeoSound 3000 (met grote clamper)! Belangrijk vind ik dat kabels onzichtbaar zijn weggewerkt.

        Hoop dat je er wat aan hebt.

        Groet, Johan

         

         

         

        #51784
        kronzilla
        BRONZE Member
          • Topics Started 23
          • Total Posts 92

          Heb een Beolink 7000, vandaar dat mijn meeste producten 2-way zijn (except mijn 3500 en Century) dus een 3000 wil ik niet omdat het geen 2-weg communicatie is en geen cdm-4 laser dus geen 16bit dac ?.

          Ik ga eens zien voor een foto, een 9500 past net qua diepte, qua breedteheb ik 30cm over. De 7000 is met zilver, compleet met de sraaitafel, lijkt leuk 2 op elkaar en 2 naast elkaarmaar kabels zijnwel erg zichtbaar dan terwijl bvb 2300 of 4500 of 9500 niet dat probleem hebben…

          #51785
          happyprofess
          BRONZE Member
            • Topics Started 0
            • Total Posts 1

            De wigvormige spelers op de gadget zelf zijn eenvoudig te gebruiken en kunnen met gemak worden gebruikt. Voor de stapelsystemen is er behoefte aan een afstandsbediening, zeker als je gewoon de BeoMaster aanschaft. Belangrijk om te weten is dat ook de MCP’s en de BeoLink 7000 behoorlijk in het oog springen. doodle jump

          Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
          • You must be logged in to reply to this topic.

          Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Esthetisch probleem

          • You must be logged in to create new topics.