BeoWorld Nordic

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #1567
    Peter Pan
    BRONZE Member

      Tak Martin. Nu virker det igen.

      #7520
      Jorn
      BRONZE Member

        Hej Peter

        Jeg har lige et nyt problem med en Beogram 1500 fra 79, hvis pladetallerken skraber på.

        Jeg har prøvet at stramme bladfjedrene til ophænget, men det hjalp intet, og derefter prøvede jeg at slibe med lidt smergellærred også uden held.

        Har prøvet lejet for slør, og smurt det med en lille klat fed fedt, stadig uden held..

        Håber du har de gyldne ord, da du har løst et andet problem for mig tidligere med Kabelbrud på en 3300.

        Mvh Jørn Henriksen

        #7521
        Jorn
        BRONZE Member

          Hej Peter

          Jeg har lige et nyt problem med en Beogram 1500 fra 79, hvis pladetallerken skraber på.

          Jeg har prøvet at stramme bladfjedrene til ophænget, men det hjalp intet, og derefter prøvede jeg at slibe med lidt smergellærred også uden held.

          Har prøvet lejet for slør, og smurt det med en lille klat fed fedt, stadig uden held..

          Håber du har de gyldne ord, da du har løst et andet problem for mig tidligere med Kabelbrud på en 3300.

          Mvh Jørn Henriksen

          #7534
          Peter Pan
          BRONZE Member

            @ Jørn.

            Desvære kan jeg ikke hjælpe dig med råd, til dette problem Jørn.

            #7546
            Dillen
            FOUNDER Member

              Er det transportskruerne, den skraber på?

              Martin

              #7560
              Jorn
              BRONZE Member

                Hej Martin

                Nej, jeg har prøvet næsten alt tænkeligt, og har prøvet at belaste den uden pladetallerkenen, men det ændrede heller ikke på det!

                Nu har jeg slebet selve hjulet på undersiden, og det tog temmelig meget af støjen, så jeg tror det er lejet som er slidt, eller centerstaven som er skæv..

                Prøver at skille det ad igen, og dreje en spån af hjulet…

                Mvh. Jørn H

                #7562
                Dillen
                FOUNDER Member

                  Er den den originale pladetallerken?
                  Kan du se, hvad den skraber på?

                  Martin

                Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
                • You must be logged in to reply to this topic.