Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Home Forums BeoWorld around the world! Nordic BeoWorld Nordic

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Peter Pan
    BRONZE Member

Tak Martin. Nu virker det igen.

Jorn
    BRONZE Member

Hej Peter

Jeg har lige et nyt problem med en Beogram 1500 fra 79, hvis pladetallerken skraber pรฅ.

Jeg har prรธvet at stramme bladfjedrene til ophรฆnget, men det hjalp intet, og derefter prรธvede jeg at slibe med lidt smergellรฆrred ogsรฅ uden held.

Har prรธvet lejet for slรธr, og smurt det med en lille klat fed fedt, stadig uden held..

Hรฅber du har de gyldne ord, da du har lรธst et andet problem for mig tidligere med Kabelbrud pรฅ en 3300.

Mvh Jรธrn Henriksen

Jorn
    BRONZE Member

Hej Peter

Jeg har lige et nyt problem med en Beogram 1500 fra 79, hvis pladetallerken skraber pรฅ.

Jeg har prรธvet at stramme bladfjedrene til ophรฆnget, men det hjalp intet, og derefter prรธvede jeg at slibe med lidt smergellรฆrred ogsรฅ uden held.

Har prรธvet lejet for slรธr, og smurt det med en lille klat fed fedt, stadig uden held..

Hรฅber du har de gyldne ord, da du har lรธst et andet problem for mig tidligere med Kabelbrud pรฅ en 3300.

Mvh Jรธrn Henriksen

Peter Pan
    BRONZE Member

@ Jรธrn.

Desvรฆre kan jeg ikke hjรฆlpe dig med rรฅd, til dette problem Jรธrn.

Dillen
    Moderator

Er det transportskruerne, den skraber pรฅ?

Martin

Jorn
    BRONZE Member

Hej Martin

Nej, jeg har prรธvet nรฆsten alt tรฆnkeligt, og har prรธvet at belaste den uden pladetallerkenen, men det รฆndrede heller ikke pรฅ det!

Nu har jeg slebet selve hjulet pรฅ undersiden, og det tog temmelig meget af stรธjen, sรฅ jeg tror det er lejet som er slidt, eller centerstaven som er skรฆv..

Prรธver at skille det ad igen, og dreje en spรฅn af hjulet…

Mvh. Jรธrn H

Dillen
    Moderator

Er den den originale pladetallerken?
    Kan du se, hvad den skraber pรฅ?

Martin

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.