Home › Forums › BeoWorld around the world! › Dutch › Beosound Moment en voorstellen.
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 2 hours, 15 minutes ago by
Jan.
-
AuthorPosts
-
27 June 2026 at 17:23 #124240
Jan
BRONZE MemberDag,
Op dit moment heb ik 3 complete Beosound Moments kunnen overnemen. Natuurlijk nog niet werkend, maar dat is de uitdaging voor mij.
De ene reboot elke keer na het logo en de andere twee booten op na het logo met een flikkerend scherm en wil deze weer aan de praat krijgen. Heb al allerlei dingen gedaan zoals op dit forum beschreven. Volgens mij het ik de servicetool nodig en kan deze nergens vinden. Iemand nog tips?
Het plan is als deze werkt de Beosound Encore (die ik nu heb in combinatie met een Beogram 4500, Beogram CD 4500 met originele oude B&O audio switch en Beolabs 8000) te vervangen voor de Beosound Moment. Totdat ik er weer op uit gekeken ben en bijvoorbeeld de Beocenter 2 weer ga gebruiken of een Beocenter 8500Ik heb veel B&O staan. Werkend en soms niet. Ik wissel nogal eens in wat ik wil gebruiken in de woonkamer.
Tot nu toe was mijn favoriete combinatie Beocenter 8500, Beogram 3500/4500 en Beovox S45 waarmee ik alles kon afspelen. Streamen kon met een Apple Airport Express op aux.
Of deze: Beocenter 2, Beolabs 8000 of 6ooo, Beogram 3500/4500 en Almando Stereo in samenwerking met een oude Apple Airport Express om te kunnen streamen.Wat is jullie favoriete combinatie?
Groet, Jan. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.