Beoremote One met Ziggo Mediabox Next?

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beoremote One met Ziggo Mediabox Next?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #43397
    jjcox
    BRONZE Member
      • Topics Started 4
      • Total Posts 20

      Hi,

      Volgens een ietwat vaag bericht op het Ziggo gebruikersforum, zou de Beoremote One BT te koppelen moeten zijn met de Ziggo Mediabox Next van Arris.

      Die box heb ik en ook de BR One, echter: ik heb geen idee hoe ik hem zou moeten koppelen. Van het Ziggo forum word ik ook niet wijzer. Eerlijk gezegd denk ik ook dat het helemaal niet kan, maar stel nu dat iemand hier wél weet dat het inderdaad kan en hoe, dan hoor ik het heel graag. Dat zou namelijk wel heel gaaf zijn; dan zou ik eindelijk mijn TV kunnen bedienen met een fatsoenlijke afstandsbediening in plaats van het Ziggo-plastic.

      Tips zijn zéér welkom!

      #43398
      Chucky
      BRONZE Member
        • Topics Started 0
        • Total Posts 13

        Welke beovison heb je? Het zal via een puc wel gaan.

        #43399
        jjcox
        BRONZE Member
          • Topics Started 4
          • Total Posts 20

          Geen. Maar op het Ziggo-forum is een threadje geweest waaruit leek dat dit leek te kunnen (direct de BR1 op de Ziggo Next), maar niemand die het uit eigen ervaring wist.

          Maar het lijkt dus (zoals ik eigenlijk ook al dacht) niet te werken. Helaas.

          #43400
          Chucky
          BRONZE Member
            • Topics Started 0
            • Total Posts 13

            Deze is net uit en zl via bluetooth vast werken

             

            https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini

          Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
          • You must be logged in to reply to this topic.

          Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beoremote One met Ziggo Mediabox Next?

          • You must be logged in to create new topics.