BeoRemote Halo toont geen pauze knop tijdens multiroom sessie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Home Forums BeoWorld around the world! Dutch BeoRemote Halo toont geen pauze knop tijdens multiroom sessie

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #50963
    Reprobeo
    BRONZE Member
      • Topics Started 2
      • Total Posts 4

      Tijdens een BeoLink Multi-Room sessie met mijn beosound shape en de Stage samen, toont het schermpje van mijn BeoRemote van zowel de Shape als de Stage het speaker symbool en niet het pauze symbool. Dus kan ik alleen het geluid van de betreffende speaker uitzetten maar de muziek niet pauzeren.

      Het pauze symbool is wel zichtbaar als ik alleen muziek afspeel op enkel de Stage of de Shape.

      #50964
      Carolpa
      BRONZE Member
        • Topics Started 6
        • Total Posts 249

        Tijdens een BeoLink Multi-Room sessie met mijn beosound shape en de Stage samen, toont het schermpje van mijn BeoRemote van zowel de Shape als de Stage het speaker symbool en niet het pauze symbool. Dus kan ik alleen het geluid van de betreffende speaker uitzetten maar de muziek niet pauzeren. Het pauze symbool is wel zichtbaar als ik alleen muziek afspeel op enkel de Stage of de Shape.

        Juist bij het kiezen van van de speaker icoon lijkt het een “mute” opdracht te zijn. Echter toch wordt de bron gepauzeerd totdat je weer deze icoon hebt “gedrukt”.

        Zeker lijkt dit verwarrend.

        Het gaat wel “mis” als je via dlna een eigen cd hebt gekozen, deze volledig afluisterd en de cd nogmaals wilt beluisteren. Dan heeft de speaker icoon geen zin, je moet dan terug naar de “music” opdracht!

        #50965
        Reprobeo
        BRONZE Member
          • Topics Started 2
          • Total Posts 4

          Bedankt voor je reactie, maar dit is bij mij niet het geval.

          Wanneer ik beide speakers mute dan zie ik in de spotify app dat het nummer wel door blijft spelen. Hetzelfde geldt voor muziek die ik afspeel met Deezer.

          #50966
          Carolpa
          BRONZE Member
            • Topics Started 6
            • Total Posts 249

            Bedankt voor je reactie, maar dit is bij mij niet het geval. Wanneer ik beide speakers mute dan zie ik in de spotify app dat het nummer wel door blijft spelen. Hetzelfde geldt voor muziek die ik afspeel met Deezer.

            Deezer verbaast me, als je deze via B&o gestart hebt! Spotify ligt voor de hand (geen directe verbinding en daarmee geen signaal naar de Spotify app).

            In ieder geval geldt dit wel voor “music” (dlna muziek) en via BLC verbonden ML produkten. (ik was blijkbaar te voorbarig…)

            In mijn geval gebruik ik Audirvana/Qobuz om muziek te streamen, zoals te verwachten, is bij deze combinatie ook geen terugkoppeling en wordt de stream ook niet gestopt maar gemutet.

            #50967
            Reprobeo
            BRONZE Member
              • Topics Started 2
              • Total Posts 4

              Ik heb even wat geƫxperimeteerd en dit was het resultaat:

              Spotify lukt niet om te pauzeren bij multiroom.

              Spotify lukt wel om te pauzeren bij enkele speaker. Wat is het verschil met multiroom?

              Deezer lukt wel om te pauzeren bij enkele speaker

              Indien ik Deezer heb geselecteerd op de shape en vervolgens de multiroom geactiveerd hebt op de Stage dan toont het schermpje op de Halo “Beosound Shape” met daaronder de tekst “Deezer”. Op dat moment lukt niet om te pauzeren.

              Als ik vervolgens op het schermpje op de Halo Beosound Shape ‘Music’ selecteer dan toont het schermpje op de Halo “Beosound Shape” met daaronder de tekst “Music” en toont hij wel het pauze icoon en kan ik dus pauzeren.

            Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
            • You must be logged in to reply to this topic.

            Home Forums BeoWorld around the world! Dutch BeoRemote Halo toont geen pauze knop tijdens multiroom sessie

            • You must be logged in to create new topics.