Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Beolab 8000 probleem

Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beolab 8000 probleem

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #52091
    kronzilla
    BRONZE Member
      • Topics Started 23
      • Total Posts 92

      Gister had ik mijn zilveren BL8000 ( sn21***) dus geen rare foam etc gebruikt.

      Staat op mijn beocenter 9500 aangesloten. Na het luisteren zet ik het systeem op standby dus alle ledjes rood. Toen ik een uur later passeerde zag ik dat op decene bl8000 de led groen was met oranje erbij. Ik dus spanning eraf, speakers gewisseld ( kon de PL kabel zijn)

      Maar zelfde effect. Toen muziek gespeeld en eens geschakeld tussen mute en niet, en hoorde de relais klikken. Gelukkig ging hij weer naar rood. Op line in blijft de led ook grown, maar hoor ook het relais klikken. Debspeakers spelen wel zonder issues. Vanmorgen se speakers spanning erop ( stand powerlink) zonder kabels dus ze moeten rood zijn. Maar de ene speaker is gewoon grown ( zonder dat je de oranje led erbij ziet branden)

      Het zijn dus wenvd allerlaatste 8000 ( voor de 8002 dus.

      Kan iemand helpen?

      De versterkers doen niet raar, de ene speaker wordt dus direct groen dus de versterker komt direct op en gaat dus niet uit. De alu voor en achterkand werd niet warmer/ kouder dan de andere.

       

      #52092
      kronzilla
      BRONZE Member
        • Topics Started 23
        • Total Posts 92

        Zoals ik al zei, gister had je jet efffect van een oranje knipperend ledje icm de groene led, nu is er niets oranje, alleen direct groen. Ik heb op een niet hoge luidsterkte geluisterd dus thermische protectie is onmogelijk.

        #52093
        kronzilla
        BRONZE Member
          • Topics Started 23
          • Total Posts 92

          Ik heb de betreffende speaker getest en merkte iets op, als ik de speaker op lijningang zet klikt het relais en schakelt de versterker even uit maar schakelt direct weer in. Als ik vervolgens overschakel naar de L- of R-powerlink (met de stroom aan), hoor ik na een tijdje de speaker uitgaan, maar de LED blijft groen. Als ik de luidspreker uit- en weer aanzet, hoor ik niets, dus de versterker blijft uitgeschakeld. Als ik hem met PowerLink verbind, speelt hij gewoon af en gaat uit, maar de LED blijft altijd groen… Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

        Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
        • You must be logged in to reply to this topic.

        Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beolab 8000 probleem

        • You must be logged in to create new topics.