Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beolab 7.2 vraag

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #36512
    kronzilla
    BRONZE Member

      Beste medeforummers (heb eindelijk terug geregistreerd sinds forumverandering)

      ik heb een vraagje nl ik ga binnenkort een Beolab 7.2 hebben die ik onder mijn 2m16 brede projectorscherm ga hangen. Heb geen tv in de woonkamer. Ik heb de 7.2 nog niet gehoord en nu is het een beetje een triestige opstelling nl een paar beolab 4000 achter mij naast de projector. (Gewoon directe uitgang van projector)Ik heb voor mijn scherm een Beocenter 9500 staan op de originele voet metglasplaat, met RL60.2

      ik wil geen surround meuk gewoon stereo.
      de lab4000 gaat zeer luid maar minder diep dan de 7.2.

      Ga ik genoeg hebben met de beolab 7.2 voor gewoon tv en muziek of hang ik er ook nog beter een paar beolab 8000 aan?

      En wat zou beter passen esthetisch, de bc9500 op voet onder de speaker of beter een laag tv meubel ( of de originele F1000 tv meunel vn B&O) waar dan mijn zwarte Beomaster 7000,Beocord 7000 en Beogram cd7000 zou opzetten(naast elkaar). Ik ga dan het audiosignaal van aan de projector achter mij doorsturen naar mijn beomaster 7000.

      (Heb nog een bc9500 waar ik de bovenkant moet van reviseren en zou daar mijn redline 60.2 aanhangen in een andere ruimte)

      dus het is eerder een luxe probleem ha.

       

      dus kort samengevat:

      -lab7.2 onder projectorscherm. Genoeg geluid of er gewoon paar lab8000 naastzetten?

      -Beocenter 9500 op voet eronder of een laag meubel met beosystem 7000 eronder?

       

      #36513
      Tignum
      GOLD Member
        • Netherlands

        Hallo kronzilla, eea hangt zeker ook af van de ruimte waarin je de projector gebruikt. Ik zou het gewoon proberen met de 7-2 en/of 4000s. Als de opstelling met de 4000s beter klinkt (door de plaatsing), kun je altijd nog voor 8000s opteren.

        Ik vind dat surround sound zeker toevoegt aan de audiovisuele beleving van speelfilms.

        F1000 is een mooi meubel! Hoewel mijn vriendin daar anders over denkt 🙂

        Groet, Johan

         

        #36514
        kronzilla
        BRONZE Member

          Mijn living is niet echt mega groot hoor. Ik zit 3m van mijn scherm. Maar nu momenteel gewoon de 400 naast mijn projector anders heb ik geen geluid ?

          Denk dat ik maar eerst ga zien hoe de 7.2 klinkt. Kan idd. Og altijd de 8000 erbij zetten. Dat F1000 meubel ik vermoed dat dit wel heel zwaar is?

          #36515
          Stein
          BRONZE Member

            This is my first time on the site – really happy to find this support group. I have personally struggled with internet addiction issues and look forward to exploring the resources here.

            My eClass

          Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
          • You must be logged in to reply to this topic.