Beogram 4500 pickup beweegt niet.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beogram 4500 pickup beweegt niet.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #49703
    VinceV
    BRONZE Member
      • Topics Started 3
      • Total Posts 7

      Gisteren de gok gewaagd om online een Beogram 4500 met een mmc5 te kopen dmv foto’s.

      De verkoper zei me dat die in heel goede staat is, alleen een kabeltje die ik nog zou moeten vast maken omdatde pickup anders  niet van  links naar  rechts zou bewegen. Hij was geen technicus genoeg om dit te doen. Nu, ik sta niet stil bij een avontuur maar wou via een foto in bijlage toch eens checken bij jullie of het makkelijk te doen zou zijn. Dus, foto in bijlage als jullie het niet erg vinden.

      Ook, vroeg ik hem of de transportschroeven had vastgezet voor veilig vervoer maar dat had hij niet. Hij zou alles verpakt hebben met  ballonnen. Dus mijn tweede vraag. Kan dat veilig zijn op die manier?

       

      Bedankt alvast

      Vince

      #49704
      Beobuddy
      GOLD Member
        • Topics Started 4
        • Total Posts 74

        Hi Vince,

        Ik zou zelf geen tafel versturen waarbij de transportschroeven niet zijn vastgezet. Zelfs dat is niet voldoende. De naaldarm(en)  behoren ook ondersteund te zijn tijdens transport.
        Zoals je ziet is praktisch het meeste van het mechaniek een vorm van plastic. Na verloop van jaren is de kans op breuk dan ook best groot. Meerdere punten binnen de tafel kunnen dan ook breken. In dit geval is het plastic nokje op de wagen dan ook de oorzaak van de losse kabel. Bijna een standaard geval bij deze type tafels.
        Makkelijk is relatief. Het systeem moet aan de achterzijde los om er goed bij te kunnen. Na herstel van dat nokje zal het daalpunt van de arm ook moeten worden gecontroleerd en eventueel opnieuw moet worden afgesteld.

      Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
      • You must be logged in to reply to this topic.

      Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Beogram 4500 pickup beweegt niet.

      • You must be logged in to create new topics.