Home Forums BeoWorld around the world! Dutch Software update Beosound 5E

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Peter van Tilburg
    BRONZE Member

Hallo iedereen, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een BS5 Encore. Heb mijn complete muziekcollectie moeten/kunnen aanpassen zodat alles werk en ik ook geen Unknown Artiesten meer zie/heb. Alleen heb ik nadat ik de BS5 Encore heb overgenomen de unit terug gezet op fabrieksinstellingen dus ook met de software er op van af de releasedatum. Software versie1.2.16. Kan iemand mij vertellen welke de laatste software update is en waar ik die vandaan zou kunnen halen? Een email naar B&O heeft geen enkele reactie opgeleverd.

Alvast bedankt, Peter

Tignum
      GOLD Member
        • Netherlands

Hoi Peter, schitterend apparaat! Ik zocht er één en dacht die op mp gevonden te hebben, maar het bleek toch een BS5/BM5 combo te zijn. Wel meegenomen 🙂

Heb je de procedure in de handleiding gevolgd? https://bangolufsenassistentgohe.blob.core.windows.net/manuals/SOUND%20SYSTEMS/BEOSOUND%205%20ENCORE/beosound5-encore_userguide_dutch.pdf

Groet, Johan

Peter van Tilburg
        BRONZE Member

Hallo Johan,

Dank je voor je bericht. Ja wel maar krijg niet het idee dat er iets gebeurt en de versie wijzigd ook niet. Nu las ik dat je daarvoor een upgrade bestand moet downloaden op USB en die onder in de BS5 moet plaatsen. Vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die mij verder kan helpen hiermee. Verwacht niet dat er veel updates zijn maar toch. Inderdaad een beauty van een apparaat, wel veel type werk om alles goed te krijgen maar dan heb je ook wat. Groeten Peter

Carolpa
          BRONZE Member

Hallo iedereen, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een BS5 Encore. Heb mijn complete muziekcollectie moeten/kunnen aanpassen zodat alles werk en ik ook geen Unknown Artiesten meer zie/heb. Alleen heb ik nadat ik de BS5 Encore heb overgenomen de unit terug gezet op fabrieksinstellingen dus ook met de software er op van af de releasedatum. Software versie1.2.16. Kan iemand mij vertellen welke de laatste software update is en waar ik die vandaan zou kunnen halen? Een email naar B&O heeft geen enkele reactie opgeleverd. Alvast bedankt, Peter

Laatste sw versie: 1.3.8

Deze moet je toch meest waarschijnlijk bij B&o zien te krijgen

Gaea
            GOLD Member
              • Netherlands

Ik heb toen ik deze had altijd op auto update staan, maar de software is altijd blijven staan op die van 2013.

Peter van Tilburg
              BRONZE Member

Hallo, dank voor jullie reacties tot nu toe. Bij mij staat hij ook op auto update maar heb niet het idee dat iets veranderd zeker niet bij handmatige aansturing. Ik heb inmiddels een email getsuurd (2e maal) naar B&O maar de eerste reactie is niet hoopgevend, betrokken medewerker wist niet wat een Beosound 5E was.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
              • You must be logged in to reply to this topic.