Sign in   |  Join   |  Help

Red Line 45.2 Ophang Probleem

rated by 0 users
Answered (Verified) This post has 2 verified answers | 7 Replies | 1 Follower

 ErwinSK
Not Ranked
The Netherlands
7 Posts
Bronze Member
 ErwinSK posted on Mon, Jan 13 2014 8:23 PM

Recent in het gelukkige bezit van de warme geluiden van de Red Line 45.2 (Grijs-front)

Nu heb ik  een probleem met de ophangbeugels, ik heb geen twee linker- handen maar ik kom er echt niet uit hoe de beugels aan de speakers te mounten. OFFFFFFF heb ik de verkeerde beugels erbij gekregen.

Vraag: Heeft iemand een schema liggen waarop de montage handleiding staat.
Anders moet ik wat foto's maken om te laten zien wat ik bedoel.

Answered (Verified) Verified Answer

pacificocean
Top 500 Contributor
100 Posts
Bronze Member
Verified by  ErwinSK

De box hang je aan de twee bovenste haken en je schroeft een schroef in de box die steund tegen het onderste middelste uitstekende stuk, zodat je de hoek waaronder de box hangt kan stellen.

http://archivedforum.beoworld.org/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.35.72.64/RL60_2500_20wall_2500_20bracket.JPG

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
5,423 Posts
Silver Member
Answered (Verified) Leslie replied on Mon, Jan 13 2014 10:32 PM
Verified by  ErwinSK

(C) ErwinSK:

Recent in het gelukkige bezit van de warme geluiden van de Red Line 45.2 (Grijs-front)

Nu heb ik  een probleem met de ophangbeugels, ik heb geen twee linker- handen maar ik kom er echt niet uit hoe de beugels aan de speakers te mounten. OFFFFFFF heb ik de verkeerde beugels erbij gekregen.

Wat wil je precies weten? Wil je ze direct aan de muur of draaibaar onder een bepaalde hoek? 

De link (foto) waar pacificocean naar verwijst daar zie je twee opstaande "pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt.

Foto's zou helpen..

Brengen & Ophalen

All Replies

pacificocean
Top 500 Contributor
100 Posts
Bronze Member
Verified by  ErwinSK

De box hang je aan de twee bovenste haken en je schroeft een schroef in de box die steund tegen het onderste middelste uitstekende stuk, zodat je de hoek waaronder de box hangt kan stellen.

http://archivedforum.beoworld.org/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.35.72.64/RL60_2500_20wall_2500_20bracket.JPG

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
5,423 Posts
Silver Member
Answered (Verified) Leslie replied on Mon, Jan 13 2014 10:32 PM
Verified by  ErwinSK

(C) ErwinSK:

Wat wil je precies weten? Wil je ze direct aan de muur of draaibaar onder een bepaalde hoek? 

De link (foto) waar pacificocean naar verwijst daar zie je twee opstaande "pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt.

Foto's zou helpen..

Brengen & Ophalen

 ErwinSK
Not Ranked
The Netherlands
7 Posts
Bronze Member

Thanks @pacificocean & @Leslie:

Ik heb Photoshop maar even opgestart om wat foto's te verkleinen, ik wilde vanmiddag al twee bestanden meezenden, toen ik het bericht kreeg Max. 1Mb, okay, doen we dat Smile

Foto 1: Achterkant speaker
Foto 2: Zoals jullie beiden zenden, de beugel.

De speakers hoeven voor mij niet te draaien, ik zit er precies tussenin. Nu ben ik qua montage echt geen SufHoofd, maar deze zie ik even niet. ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, nee hoor, ik krijg de beugel er niet in. Het moet toch een kwestie zijn van inhaken?
Als jullie een andere mening hebben hoor ik die graag. O, ja, ik vond op het net nog een slechte Kopie van een Manual, ook hier kom ik niet uit.....Toch een SufHoofd LoL  Grrrrrrr Stomme Google, morgen komen de foto's. De beugel die jullie linken is iig goed.
Maar nu, de speaker nog.... wordt vervolgd :-)

 ErwinSK
Not Ranked
The Netherlands
7 Posts
Bronze Member

Eindelijk m'n oude PhotoBucket account weer boven water, wachtende op m,n site. Oplettende kijker ontdekken de Url. zo :-)

Nog even in het kort:

Ik krijg gewoonweg de beugels, hieronder, niet gemonteerd. Het moet toch simpel zijn. Graag jullie reactie

1 Speaker: http://i894.photobucket.com/albums/ac143/ezracultura/BangandOlufsen/Montage-beugel-web_zps9e16ec94.jpg

2 Beugel:   http://i894.photobucket.com/albums/ac143/ezracultura/BangandOlufsen/RL-Beugel-web_zpsd9e7ef47.jpg

3 Kopie manual:  http://i894.photobucket.com/albums/ac143/ezracultura/BangandOlufsen/MontageRed-LineBampO_zps2ef71963.png

Ik twijfel dus of ik de wel de goede beugel heb.

Greets, Erwin (Handtekening wordt aan gewerkt) Kan nnet alles tegelijk, BTW, wel een leuk actief forum Big Smile

 ErwinSK
Not Ranked
The Netherlands
7 Posts
Bronze Member

pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt.

Tjonge, jonge, jonge......... Ze  moeten natuurlijk schuin naar beneden hangen Geeked

Ik schaam me diep, net op het forum en nu al door het ijs zakken Pfffffff

Hartelijk dank @Leslie

Groeten, Erwin

ps. als ze hangen maak ik er een foto van en lijst hem in hahahaa

(Draadje kan gesloten worden)

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
5,423 Posts
Silver Member
Leslie replied on Tue, Jan 14 2014 9:13 PM

He he, dat dacht ik al! Wink

Nu een foto dan weten we of je het goed gedaan hebt...

Brengen & Ophalen

pacificocean
Top 500 Contributor
100 Posts
Bronze Member

 ErwinSK:

pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt.

Tjonge, jonge, jonge......... Ze  moeten natuurlijk schuin naar beneden hangen Geeked

Ik schaam me diep, net op het forum en nu al door het ijs zakken Pfffffff

Hartelijk dank @Leslie

Groeten, Erwin

ps. als ze hangen maak ik er een foto van en lijst hem in hahahaa

(Draadje kan gesloten worden)

Je kan in het gaatje achterop de speaker een schroef draaien, waardoor je ze rechter kan afstellen

Page 1 of 1 (8 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL