Sign in   |  Join   |  Help
Click here to change your Beoworld Account Details

Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

Answered (Verified) This post has 3 verified answers | 963 Replies | 11 Followers

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member
Peter Pan posted on Wed, Mar 14 2012 12:19 PM

http://archivedforum.beoworld.org/forums/t/311.aspx?PageIndex=1

Så starter vi tråden på ny. Vil du se den gamle tråd, tryk på link herover.

Hej

Ja så kan vi starte forfra her på det nye BeoWorld. Min hobby gennem mange år er Bang & Olufsens
produkter. Det startede i sin tid med en Beomaster 4400. Siden har det udviklet sig.

BeoVision 7-40" LCD HD Digital Surround Sound TV og ICEpower fra B&O er kun en del af
hvad jeg har tænkt mig med denne tråd. Nyheder og et forsøg på at hjælpe jer med evt. B&O
problemer i sprog og med tegninger så alle kan følge med.

Jeg tager forbehold for eventuelle skrive-, og stavefejl såvel som grammatiskefejl. Smile

Med venlig hilsen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Vil du fortælle os om DINE B&O produkter. Har du tilsluttet andre AV produkter ?
Hvordan har du tilsluttet det ? Hvad for kabler har du brugt ? Har du selv loddet dine DIN stik ?

Answered (Verified) Verified Answer

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
6,116 Posts
Gold Member
Verified by ptbb

Leslie:

Dear Peter Pan,

I can't understand one word you're saying but again, your graphics and pictures are FANTASTIC, still amazed, my compliments (again)Right Hug

Use Google translate, his texts are even better than the pics, if possible

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member
Verified by twowheel2001

7. marts 2013 - Bang & Olufsen udnævner EET Europarts som
den første distributør på deres B&O Play-produkter. Læs mere her.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

All Replies

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

ALS:
Hej
Er der nogle der ved hvordan/om man kan koble et Beocenter 2 til et non b&o tv og evt hvordan ?

Hej ALS

Her ser du mit bud på dit spørgsmål.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
11,080 Posts
Bronze Member

Måske var det det omvendte, der var ment - altså at bruge BC2 via et non-B&O tv?

MM

There is a tv - and there is a BV.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

8player TV: Er en multifunktionel UPnP / DLNA applikation til streaming af dine videoer, musik og billeder
til dit tv. Med alle applikationsfunktioner, der let styres af brugervenlig og ergonomisk fjernbetjening.
På dit Apple TV, kan du nyde at se alle dine yndlingsfilm, lytte til musikken eller se billeder, der er gemt
på din DLNA-server, på hjemmets største tv-skærm. - Tryk her for info.

8player: Er den seneste applikation til Video, Music & Photo streaming fra enhver kompatibel UPnP / DLNA
server. Du kan se dine medier på din iPhone / iPad / iPod touch eller bruge 8player som fjernbetjening til din
DLNA-kompatible afspiller. - Tryk her for info.

Selv har jeg nu benyttet 8player nogele år, og syntes den er rigtig god til at styrer indhold på min Nas-server
via min iPad mini, hvor 8player ligger som en App.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
11,080 Posts
Bronze Member

8Player app’en til ATV er jeg ikke blevet gode venner med - og da slet ikke til musik.

Så er det meget nemmere, at bruge den med min Essence-boks.....

.....lige bortset fra, at det er endnu nemmere bare at bruge Spotify dér.

MM

beolion
Top 200 Contributor
322 Posts
Silver Member
Jeg bruger kun 8Player til at vise billeder med i vores køkken, fx lade den køre slideshows af billeder fr 2012 eller for alle pr - en god måde at få set alle sine digitale billeder jævnligt.

Til Video bruger jeg Infuse da den simpelt hen kan afspille alt, og den understøtter også familie deling.

Music. Ja. Her bruger jeg min BS5 eller Spotify.
Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

B&O Prisliste Pr. 01.06.2018 - Danmark - Download - Tryk her

BeoPlay Prisliste Pr. 01.06.2018 - Danmark - Download - Tryk her.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

Vil du have noget for dine penge i 2018 - BeoSystem 3 EU tredje generation / BeoVision
7-55 Mk II TV, med direkte Projector tilslutning.

Martin:
Hej gutter
Jeg har ejet både 7-55 Mark l og 7-55 Mark II. Jeg ved med sikkerhed, at begge har
lokale dæmpningszoner med scanning af baggrundsbelysning. Forskellen mellem de
to skærme er, at Mark l har 96 dæmpende zoner og Mark II har 512 dimming zoner.
Mark II er også kompatibel med 3D-bluray, og den indbyggede blurayplayer er meget
hurtigere og bedre i Mark II end i Mark I. Beosystem 3 er videomotoren i begge
modeller, Mark II er en opdateret version af Mark I.

Billedkvalitet er meget meget bedre i Mark II versus Mark I. Jeg kan sige at Mark II
er det bedste tv-sæt B&O har lavet (herunder BV 12-65). Jeg har i dag Eclipse 65-
tommer, og jeg kan sige, at min gamle BV 7-55 mark II er lige så god, som den nye
LG OLED-skærm angående billedkvalitet.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

I 2003 købte jeg et sæt BeoLab 4000 Mk 1 som computer højttaler. Efter et par år købte
jeg et sæt vægbeslag, og siden har de spillet som bag højttaler i mit 5.1 surround setup.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

Læs mere her.

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member
Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
11,080 Posts
Bronze Member

Ikke desto mindre har Michael idag en BV Eclipse ;-)

MM

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

Vi har udgivet en ny beta-test for iOS, - iPhone / iPad.

Hej alle sammen
Vi har udgivet en ny beta på testflight for iOS. Dette er den første af flere versioner, der vil
ændre vores design for en lettere og mere produktorienteret stil. Målet er at afslutte dette
redesign i version 2.0 inden udgangen af sommeren. De to vigtigste ændringer i denne
betaversion er produkt installations flowet og hjemmesiden visualisering. Efterfølgende
kontrol og justeringer af produktet følger. For de af jer, der er beta-testere, vil jeg gøre mit
bedste for at svare på dine kommentarer i dette forum. Hvis du ikke er en beta-tester, og
du vil være en, skriv mig en privat besked i dette forum.

Thomas Andersen, Bang & Olufsen
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
11,080 Posts
Bronze Member

Lige en bemærkning for de, der ikke ønsker at følge den nævnte tråd nærmere:

Ovenstående billede er fra et designforslag fra en af beta-testerne - det viser ikke app’en i nuværende form!

MM

Peter Pan
Top 75 Contributor
1,087 Posts
Bronze Member

@ MM

Du kan jo håbe på det ender sådan.  Yes - thumbs up

Eclipse / SoundCenter  i smal version.

Aussie Michael
Top 50 Contributor
Melbourne, AU
3,029 Posts
Bronze Member

B & O Eclipse lille version vil sandsynligvis være en opdateret BV14 come oktober (det er nu en firkantet formfaktor). Hvis Samsung kan starte et produkt med en separat bezel (The Frame), spekulerer jeg på, om B & O kunne gøre det samme?

Page 53 of 65 (964 items) « First ... < Previous 51 52 53 54 55 Next > ... Last » | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL