Sign in   |  Join   |  Help

Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

Answered (Not Verified) This post has 0 verified answers | 1,493 Replies | 16 Followers

Peter Pan
Top 50 Contributor
2,003 Posts
Bronze Member
Peter Pan posted on Wed, Mar 14 2012 12:19 PM

http://archivedforum.beoworld.org/forums/t/311.aspx?PageIndex=1

Så starter vi tråden på ny. Vil du se den gamle tråd, tryk på link herover.

Hej

Ja så kan vi starte forfra her på det nye BeoWorld. Min hobby gennem mange år er Bang & Olufsens
produkter. Det startede i sin tid med en Beomaster 4400. Siden har det udviklet sig.

BeoVision 7-40" LCD HD Digital Surround Sound TV og ICEpower fra B&O er kun en del af
hvad jeg har tænkt mig med denne tråd. Nyheder og et forsøg på at hjælpe jer med evt. B&O
problemer i sprog og med tegninger så alle kan følge med.

Jeg tager forbehold for eventuelle skrive-, og stavefejl såvel som grammatiskefejl. Smile

Med venlig hilsen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Vil du fortælle os om DINE B&O produkter. Har du tilsluttet andre AV produkter ?
Hvordan har du tilsluttet det ? Hvad for kabler har du brugt ? Har du selv loddet dine DIN stik ?

All Replies

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
13,924 Posts
Bronze Member

MikaelB:

Hej PeterPan!

Jeg har brug for et kabel fra BeoLink active til PC, er det noget du har et diagram over i gemmerne?

/MikaelB

Hejsa,

hvad er det du vil opnå?

Det er vel næppe at køre lyden fra en 'Active Link' ind i din PC - det er det du skriver!

Mon ikke du vil bruge den indgang, der hedder 'PC' på den 'aktive link' til at få lyden fra din PC ind som lokal kilde??

Så se blot på Peter's tegning i hans link!

Dette kabel kan iøvrigt købes færdigt hos en B&O-forhandler.

Ellers må du beskrive det mere nøjagtigt.

MM

There is a tv - and there is a BV.

elephant
Top 10 Contributor
AU
8,218 Posts
Founder
elephant replied on Tue, Oct 15 2013 10:02 PM

BeoNut since '75

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
6,391 Posts
Bronze Member

Hej peter

Har du nogle mål på dem (17,19)

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
13,924 Posts
Bronze Member

Leslie:

You'll get funny translations using Google, so I don't dare to use that.... But then again, a picture says more than a thousand wordsSmile

Another possibility: learn danish 😉

MM

Beofan2
Not Ranked
64 Posts
Bronze Member

Ja det hjælper altid at vente med den endelige dom til man har set nogle ordentlige billeder. Jeg syntes resultatet er helt godt! BeoLab 17 skal jeg helt sikkert have hjem på et tidspunkt. BeoLab 19 skal jeg lige vænne mig til. BeoLab 18 er en flot evolution af David Lewis klassiske design. Priserne er helt rimelige. Tjek B&O hjemmeside ud. Den er opdateret.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
13,924 Posts
Bronze Member

"Ja det hjælper altid at vente med den endelige dom...."

Lige nøjagtigt det, som jeg har sagt hele tiden Smile

MM

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
6,391 Posts
Bronze Member

Peter Pan:

Ja den endelige dom kommer først når vi har lyttet til lyksalighederne.  Lets have a Party !!!

BL 18, optændingspinde med en hullet konservesdåse på toppen, jeg kan ikke vænne mig til den, jeg har kigget mig blind på alle billeder jeg har set, men nej, og tror ikke at jeg ændrer min mening når jeg ser den "live".

BL 19, en sjov lille ting til skrivebordet, eller er det en SUB ?, god design, anderledes uden at ødelægge Classic B&O design.

BL 17, lidt i tvivl, ikke dum, kan lide formen, men ikke højtaler skærmen, med en anden type/farve, tror jeg at jeg kunne overtales.

Nu venter jeg på sound updates og priser.

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
13,924 Posts
Bronze Member

I to - Søren og Peter - kan vist hurtigt blive enige Smile

I gamle dage var alting jo bedre!

Venlig hilsen Millemissen

Page 14 of 100 (1494 items) « First ... < Previous 12 13 14 15 16 Next > ... Last » | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL