Sign in   |  Join   |  Help

Is de speaker M5 of de core ook te koppelen aan andere systemen (HP-PC met B&O speakeers)

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 5 Replies | 1 Follower

HenkW
Not Ranked
3 Posts
Bronze Member
HenkW posted on Sun, May 10 2020 1:02 PM

Heb een B&O core met 2 beolab 600 boxen en een M5 speaker.

Is of zijn deze ook te koppelen aan een Windows 10 systeem met B&O speakers. HPdeskptop

Kanze  via bluetooth koppelen en zie ze dan ook in de B&O app OP DE PC maar dus niet in de B&O map op de GSM. Ook niet met zoeken.

Kan wel het geluid van de PC afspelen op de B&O boxen maar dus niet anders om.

Wie weet wat??

Al vast bednkt

Henk

All Replies

1990
Top 200 Contributor
434 Posts
Bronze Member
1990 replied on Sun, May 10 2020 2:39 PM

Dat is niet mogelijk helaas! Alleen tussen de speakers met B&O Multiroom ("NL") kan muziek worden gedeeld via de B&O-app.

HenkW
Not Ranked
3 Posts
Bronze Member
HenkW replied on Tue, May 12 2020 10:47 AM

Dank voor uw snelle reactie.

Weer een tekortkoming van B&O (app) dus.

1ste- vaste koppeling tussen M5 en core niet mogelijk. Altijd na aanzetten weer koppeling herstellen.

2de- dit. Ook vanuit de B&O app op de PC geen koppeling mogelijk.

Vind dit echt jammer. Voor een volgende keer dus ook maar verder gaan kijken naar iets wat wel opener is. B&O steeds minder toegevoegde waarde. Alleen dat het mooi om te zien is.

Na 35jaar B&O gebruiker zal dit dus afscheid beteken

Carolpa
Top 75 Contributor
1,171 Posts
Bronze Member

HenkW:
1ste- vaste koppeling tussen M5 en core niet mogelijk. Altijd na aanzetten weer koppeling herstellen.
Niet juist. Of gebruik Chromecast of installeer een Beoliving/Beolink Gateway 
HenkW:
2de- dit. Ook vanuit de B&O app op de PC geen koppeling mogelijk.
Nooit een mogelijkheid geweest, valt zeker buiten de specificaties (en niet alleen bij B&o). 
HenkW:
Voor een volgende keer dus ook maar verder gaan kijken naar iets wat wel opener is.
Leuke zoektocht! Zal mij benieuwen of jij een oplossing vindt om zowel gelijktijdig naar je PC,M5 en Core te kunnen luisteren (ik ken er één, weet alleen zo niet of alle 3 bronnen dan geluidstechnisch synchroon zijn).
HenkW:
Na 35jaar B&O gebruiker zal dit dus afscheid beteken
Jammer en volgens mij onnodig gezien de mogelijkhedenStick out tongue

HenkW
Not Ranked
3 Posts
Bronze Member
HenkW replied on Tue, May 12 2020 5:47 PM

Heb chroomkast ding maar je verwacht gewoon dat dit kan als je alles van B&O hebt. Dus niet via gekunstelde omweg. Kan ik ook denken aan hoofdtelefoon aansluiting intern wijzigen zodat hij speaker niet uit zet en dan FM transmitter. Maar ik hoopte en verwacht dat dit gewoon direct kon/kan. Daarom bewust alles van B&O en dus extra geld voor de PC. Zal naar beide oplossingen kijken.

Zou dus moeten werken met weer extra investering. Kon eerst niet nu dus wel. Zal daarnaar kijken.

Vaste koppeling: Was inderdaad niet mogelijk en nu ook nog niet maar vind ik gemis. Dat mag toch wel?  Is MIJNS INZIEN niet echt gebruikers vriendelijk. Dat mag ik van u toch ook wel vinden... In het verleden heb ik b.v. met de 2500 ook wel eens wat gevraagd en idem met de beovision en dat werd toen als positieve feedback opgepakt. Is toen opgepakt en gewijzigd. B&O noemde het toen fijn dat u meedenkt.

Vervangen is zeker nog niet in het zicht maar ik zal er dan zeker op letten. Daarna constateren of ik het kan vinden.

Zal voortaan ook maar laten wat op fora te zetten als het dit soort verwijtende (gezien uitgestoken tongetje, nee inderdaad heb hierover geen humor) hulp wordt. Ook weer jammer.

Toch bedankt voor de antwoorden.

Carolpa
Top 75 Contributor
1,171 Posts
Bronze Member

HenkW:
Heb chroomkast
Je hebt geen extra ding nodig. Chromecast is in zowel de M5 als wel de Core ingebouwd. Het is anders werken met multiroom. Je gebruikt dan de multiroom via Google Chromecast. Echter dan is het zeker mogelijk om beide gelijk te laten starten.

HenkW:
gezien uitgestoken tongetje
dat is helaas jouw interpretatie van een geheel andere intentie!

Page 1 of 1 (6 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL