Sign in   |  Join   |  Help

Ervaringen beosound edge

rated by 0 users
This post has 0 Replies | 1 Follower

dirk
Not Ranked
Kapellen
Posts 23
Bronze Member
dirk Posted: Thu, Aug 22 2019 6:53 AM

Hallo;  Zoals vermoedelijk velen was ik helemaal weg van het design van de beosound edge...Wat een hebbeding! 

De eerste feedbacks en reviews prezen dit toestel de hemel in; het zou de luisteraar van zijn sokken blazen enz...

Dus ...ik kocht er zo eentje, prachtig mooi ding en het speelt niet slecht...doch ...hier komt het.. Het zou een perfect verhaal zijn moest ik geen beosound 2 hebben;  Ik heb namelijk in dezelfde ruimte ook een beosound 2 staan. Dit ding speelt letterlijk de pannen van het dak, een perfect geluid met zware bassen, echt een prachtding.    Volgens de gegevens zou de edge beduidend krachtiger moeten zijn en ook aangezien de grootte wel degelijk een rolt speelt verwachte ik ook dat deze edge minstens op hetzelfde niveau zou moeten spelen als de beosound 2.

Wat een teleurstelling; de edge komt nog niet in de buurt van de BS2, vooral in het lage tonen gebied komt de edge heel wat tekort. IK heb alle geluidsinstellingen al geprobeerd, geen resultaat. 

Ik weet dat geluidsbeleving een stukje subjectief is en onderheving aan persoonlijke voorkeuren doch in dit geval is er wel sprake van meer. 

Ik kan de edge echt niet aanbevelen en zeker en vast niet aan iemand die eveneens een BS2 heeft...een teleurstelling.

Zou dit eventueel in de toekomst kunnen aangepast worden door één of andere update?

Zijn er nog personen die dezelfde ervaring hebben ( of misschien juist uiterst tevreden over deze edge ? )

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Grtz...Dirk

Page 1 of 1 (1 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL