Sign in   |  Join   |  Help
Click here to change your Beoworld Account Details

Software upgrade Beovision 8

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 7 Replies | 1 Follower

paulh
Not Ranked
6 Posts
Bronze Member
paulh posted on Fri, Dec 29 2017 7:56 PM

Ik wil de software van de Beovision 8 van mijn ouders upgraden. Dit zou het te luide geluid van de ventilatoren moeten oplossen. Ik heb via dit forum een link gevonden waar de software te vinden is. Er is een link naar de software en een aparte link naar de instructies. De link naar de upgrade instructies werkt echter niet meer. Ik kan verder alleen een Franstalige versie vinden. Heeft iemand een link naar de Engelstalige versie?

Weet iemand of de PUC instellingen behouden worden? Zou niet goed zijn als de tuner en dvd niet meer werken met de afstandsbediening.

Alvast bedankt,

Paul

All Replies

Alleyman
Top 500 Contributor
59 Posts
Bronze Member
Alleyman replied on Fri, Dec 29 2017 10:16 PM
paulh:

Ik wil de software van de Beovision 8 van mijn ouders upgraden. Dit zou het te luide geluid van de ventilatoren moeten oplossen. Ik heb via dit forum een link gevonden waar de software te vinden is. Er is een link naar de software en een aparte link naar de instructies. De link naar de upgrade instructies werkt echter niet meer. Ik kan verder alleen een Franstalige versie vinden. Heeft iemand een link naar de Engelstalige versie?

Weet iemand of de PUC instellingen behouden worden? Zou niet goed zijn als de tuner en dvd niet meer werken met de afstandsbediening.

Alvast bedankt,

Paul

Beste Paul,

Elke Bang & Olufsen dealer kan dit voor je doen!

Kost je een halfuurtje / uurtje uurloon en wat voorrijdkosten.

Maar dan weet je zeker dat het goed gaat.
Beofrank
Not Ranked
52 Posts
Bronze Member

https://www.bang-olufsen.com/nl/product-support/Television/beovision-8-26-32

Blackrix
Top 100 Contributor
904 Posts
Bronze Member
Blackrix replied on Sun, Dec 31 2017 10:21 PM

Leuk m de DVB-HD module een update te geven, maar voor een software-update van de TV moet je toch echt naar de dealer.

koning
Top 25 Contributor
holland
4,084 Posts
Bronze Member
koning replied on Sun, Dec 31 2017 11:47 PM

Je zet de tv in de auto,je rijd heen heb je de voorrij kosten ook niet.

Je geeft 100 euro en dan krijg je nog wisselgeld terug ook.

paulh
Not Ranked
6 Posts
Bronze Member
paulh replied on Mon, Jan 1 2018 3:27 PM

Bedankt voor jullie reacties. De upgrade van de DVB software zou volgens oude berichten de oplosing zijn. De DVB heeft namelijk een eigen ventilator die door deze software aangestuurd wordt en bij oudere softwareversies problemen geeft. Het probleem kan ook optreden als je de DVB niet gebruikt.

Ik ga binnenkort bij een dealer langs om te vragen wat de mogelijkheden zijn. De BV8 afbreken en meenemen is geen oplossing. Veel te zwaar en te groot om mee te slepen.

koning
Top 25 Contributor
holland
4,084 Posts
Bronze Member

Verstandige keus om het aan de dealer over te laten.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
3,288 Posts
Founder

Afhankelijk van de software in de BV8, zullen er meerdere softwareversies stap voor stap geplaatst moeten worden. Van de oudste bijvoorbeeld naar de nieuwste gaat niet in 1 keer. Dat kost zeker wel tijd. In het ongunstigste geval ben je zeker 2-3 uur verder.

Page 1 of 1 (8 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL