Sign in   |  Join   |  Help

Voor weinig op Marktplaats

rated by 0 users
Answered (Verified) This post has 2 verified answers | 795 Replies | 6 Followers

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member
Blackrix posted on Mon, Aug 20 2012 9:03 PM

Voor weinig aangeboden op Marktplaats:

Penta voor weinig...... 

Dit moeten wel de uitvoeringen zijn met vergulde conussen....... Big Smile Wie biedt?

Answered (Verified) Verified Answer

koning
Top 25 Contributor
holland
4,202 Posts
Bronze Member
Answered (Verified) koning replied on Sun, Dec 23 2012 7:33 PM
Verified by Beosystem5500

hij zal bij zijn eigen denken_nee heb je al ja kan je krijgen.

ik weet wel zeker dat het hem niet gaat wordenBig Smile

BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member
Verified by Blackrix

In het kader van... prachtige tv prachtige prijs...

http://link.marktplaats.nl/m818089840

All Replies

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member

En we zijn weer bij onze verkoper die blijkbaar niets wil verkopen.

ipaul
Top 200 Contributor
422 Posts
Founder
ipaul replied on Mon, Jun 2 2014 10:32 PM

En als we dan toch te duur shoppen:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tv-s-overige-tv-s/m815579454-b-o-poot.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

ik heb zo'n ding gratis en voor niks op MP gezet, heeft welgeteld 1 reactie opgelevert, die, u raad het reeds, niets meer laat horen.

maar misschien moet ik er gewoon 50,- voor vragen :)

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member

Wat is tegenwoordig de oudijzerprijs?

BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member

Geweldig Leslie ! Het had nog gekunt dacht ik..

Ik heb zelf ook wel een paar keer zo'n vage oplichter gehad op verschillende advertenties... dat ventje uit nigeria met z'n cadeau voor z'n zoon.... ook trouwens hetzelfde niveau van Nederlandse taal... wellicht dezelfde ?... :)

Ik zag die voet ook staan... tjonge jonge... het wordt wel steeds meer zooi op MP hé :D

Oud ijzer prijs... geen verstand van... denk 2 euro ?

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member

Salvador:

Oud ijzer prijs... geen verstand van... denk 2 euro ?

Zoveel??Wink

BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member

Hmm misschien toch een tiende Wink

Hier... staat er al bijna twee weken op... ik wou het eerst misschien kopen maarja... de sprong van 27 inch naar 32 inch is nou niet echt groot. Ik vind het wel apart, vrijdag of zoiets stond dit op gereserveerd en nu staat het er weer op ! Zou de ''eigenaar'' de pincode misschien niet meer weten ? Whistle

http://link.marktplaats.nl/m815905671

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
5,423 Posts
Silver Member

Kan natuurlijk ook zijn dat zo'n belangstellende kloothommel op Marktplaats z'n afspraak niet is nagekomen en dat de advertentie door de verkoper er weer op is gezet.

Trouwens Salvador, Sjaak vroeg naar je?Whistle

Brengen & Ophalen

BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member

Idd zo'n ''geinteresseerde'' ... maar omdat het op zo'n manier (en waar... in een garage op straat...) is gefotografeerd zat ik daaraan dus te denken... zonder pincode (tenzij die eruit is..) heb je niets aan dit toestel... (tenzij je de Mcode aanvraagt, maar stel dat het een gestolen product betreft dan is dat ook te achterhalen en wordt het heel wat anders...  :D )

Ja idd... maar ik had al een goede ruil met jou tussentijds afgesproken toch ?

Ik wil dat afdekplaatje (BM3500/4500) en die muurbeugel van die Beolink 1000 namelijk ook erg graag hebben.. en via Sjaak had ik alleen maar de muurbeugels snap je ? ;) (wel voor een nette prijs.. dat wel... maar als de kosten van het afdekplaatje en een muurbeugel (link 1000) erbij optel zit ik precies (op 2 euro na) aan de prijs van de MCL2P :)... Ik heb dus nu rekening gehouden met onze ruil...

Fl_ip
Top 500 Contributor
160 Posts
Bronze Member
Fl_ip replied on Wed, Jun 4 2014 7:13 AM
Op een BeoVision 8 zit helemaal geen pincode
BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member

Niet ?... ik heb ze toch wel gezien dacht ik... maarja zoveel tv's...BV7,8,9,10,11 etc...

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member

http://link.marktplaats.nl/m816061676

Een LX2800 voor maar €200,--. Maar deze is het echt waard, want er staat "Retro" in de advertentie!Wink Zal wel een typefoutje zijn, moet reteduur zijn.....

Wouter
Top 500 Contributor
Netherlands
302 Posts
Bronze Member
Wouter replied on Wed, Jun 4 2014 11:55 AM

Gewoon om je vrouw blij te maken..... 

Met een vaderdag cadeau kado

http://link.marktplaats.nl/m816021866

Wouter

BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member

Hahaha, ik zou zeggen... het staat nog prachtig in het interieur ... dus de eigenaar kan het nog lang houden zowieso :) Ik denk dat deze ook de beruchte foamranden hebben :) (dit is in elk geval geen L(X)5*** of L(X)6000.. :) )

Hoe maak jij die link trouwens aanklikbaar ? :)

BayernTechnik
Top 500 Contributor
Germany
291 Posts
Bronze Member

Hmm.. ik denk dat geen enkele vrouw van zo'n ouderwets design als verassing blij wordt... dan beter een Beosystem 3500/4500 of 2500 :)... maargoed wie weet :)

Wat is nou technisch het verschil tussen een Beosystem 3300 en 3500 ? (volgens mij niet veel..)

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member

Het verschil tussen een 3300 en een 3500 is vrijwel alles. Is een totaal andere set! De 3500 en 4500 zijn vrijwel geijk.

Page 37 of 54 (796 items) « First ... < Previous 35 36 37 38 39 Next > ... Last » | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL