Sign in   |  Join   |  Help

Avant 55

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 2 Replies | 1 Follower

MartinAvant
Not Ranked
2 Posts
Bronze Member
MartinAvant posted on Fri, May 22 2020 7:14 AM

Da jeg ikke er til plastik skærme og fik mulighed for at købe dette Avant 55 velholdt slog jeg til.

Spørgsmål 1  : Hvordan kan jeg se om disse hdmi stik er opdateret til 2.0 ?  (prøvede at at opdatere via nettet, men ingen nye opdateringere)  :-)  haha

Spørgsmål 2:  Nogle tips til billed indstillinger. ? Ved godt billedkvaliteten afhænger tv stationen/signalet/udbyde.   Tv2/Tv2 news  billed mæssigt er fantastisk på dette tv. (i mine øjne)

Dette tv er det mest elegante der har stået i min stue.  Kom fra Beovsion 7-32 (også lækker)

Mvh

Martin

All Replies

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
13,050 Posts
Bronze Member

Hej Martin og velkommen til Beoworld forummet.

Jeg går ud fra, at du mener et Avant første generation aka 2014.

Måske hjælper dette:

http://bogoda.custhelp.com/app/answers/answer_view/a_id/12159/~/hvilke-hdmi-og-hdcp-versioner-anvender-beovision-avant%3F

Hvis din Avant er opdateret, behøver du ikke at tænke på mere.

Det er længe siden, der kom opdateringer - og der kommer sikkert heller ikke flere.

Jeg har aldrig haft ændret noget ved billedindstillingerne på mit - generelt finder tv’t fint ud af det selv.....men jeg er vel også mere en lydnørd.

Hvis du har en bluray-afspiller tilsluttet, kunne du prøve at ændre på indstillingerne på den HDMI-indgang, den bruger....se om det ændrer noget!

OBS! Disse indstillinger kan laves for hver kilde/HDMI-indput seperat.

Jeg er selv yderst tilfreds med min Avant/2014/55” - bare spørg, hvis der er yderligere ting, du vil vide om det.

MM

There is a tv - and there is a BV.

MartinAvant
Not Ranked
2 Posts
Bronze Member

Tak for linket.  :-)

Fik nu mulighed igår aftes 22. Maj at se Die Hard og Die Hard-Mega Hard på tv 3.  I begge film virkede det som om i mange scener  at filmen kørte for hurtigt??  Eller er det bare mine øjne?  :-)  Syntes at på mange kanaler har skærmen efterslæb specielt på hurtige håndbevægelser... Men kigger jeg på tv2 news f.eks er der ingen problemer ej heller på DR 1 aftenshow.  Men der jo igen i hvilken kvalitet(teknik) der bliver sendt i?

Pt. køre jeg signal direkte fra kabel. Vil prøve min Yousee boks giver et andet resultat. 

Afspilning af dvd  no problems. 

Martin

Page 1 of 1 (3 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL