Sign in   |  Join   |  Help

Enquête over het imago van Bang & Olufsen in Nederland

rated by 0 users
Answered (Verified) This post has 1 verified answer | 16 Replies | 1 Follower

MaximvanWakeren
Not Ranked
10 Posts
Bronze Member
MaximvanWakeren posted on Wed, Nov 28 2018 2:14 PM

Beste mensen,

Al jaren lang ben ik gefascineerd door het merk Bang & Olufsen en nu kan ik er eindelijk wat mee doen. Ik zit namelijk in het afstudeerjaar van mijn opleiding waarbij ik thesis moet schrijven. Mijn thesis onderzoekt of er een verschil is tussen hoe Nederlandse klanten van Bang & Olufsen naar het merk kijken en hoe Bang & Olufsen zichzelf omschrijft.

Doormiddel van een enquête kan dit vraagstuk onderzocht worden. Daarom zou ik graag willen vragen hoe jullie er tegenover staan om deze enquête in te vullen?

Ik heb al goedkeuring ontvangen van moderators, omdat de enquête absoluut geen vragen over persoonlijke gegevens zal bevatten en ik alleen te weten wilt komen wat uw beeld van B&O is en welke aspecten het belangrijkst voor u zijn.

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden zodat ik de link naar de enquête  wel of niet kan posten.

Maxim

Answered (Verified) Verified Answer

MaximvanWakeren
Not Ranked
10 Posts
Bronze Member

Bedankt voor je positieve reactie. Als ik klaar ben met het onderzoek kan ik het wel op het forum posten?

Dit is trouwens de link naar de website: https://www.survio.com/survey/d/O1K2U9J5E9Y5P4R8Y  

All Replies

Alleyman
Top 500 Contributor
80 Posts
Bronze Member
Beste Maxim,

Heb je al wat resultaten om te delen met ons?
DStefan
Not Ranked
13 Posts
Bronze Member
Ben benieuwd. Ik heb één en ander in België gekocht en ben me rot geschrokken van de belabberde service.
Page 2 of 2 (17 items) < Previous 1 2 | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL