Sign in   |  Join   |  Help

onduidelijkheid Beoworld forum

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 1 Reply | 1 Follower

Roess
Not Ranked
3 Posts
Bronze Member
Roess posted on Sun, Aug 5 2018 1:10 PM

Ik ben op zoek naar *** voor een Beo***.

Er stond een interessante post op het forum van een Brit die onderdelen beschikbaar stelde. Als je daarop wil antwoorden krijg ik een mail dat je eerst moet inloggen. Ik heb mij geregistreerd en blijf telkens deze waarschuwing krijgen. Dan log ik maar weer in en er staat dan dat ik ingelogd ben maar dat helpt dus niks. Toen heb ik de vraag naar de twee knoppen ergens op het Nederlandse forum gesteld. Krijg ik een bericht van de moderator (Dillen) dat mijn post geweigerd is omdat ik Free member ben. Moet ik eerst op waarderen naar "Silver". Ik ben gewoon particulier met een enkele vraag Daar ga ik geen lidmaatschappen voor afsluiten. Ik vind dit dus erg publieks onvriendelijk.

Graag wat helderheid over deze gang van zaken.

Groet, Roess

*** Edit by Dillen

All Replies

Dillen
Top 10 Contributor
Copenhagen / Denmark
10,734 Posts
Founder
Moderator

Despite the running costs of a site like Beoworld most of this great site is free, but we kindly ask for a
minimum membership level of silver to place sales and wanted ads (as I also told you in the personal message you got when I deleted your posts).
Access to posting in the sales and wanted forum sections is therefore also limited to members who agrees to support this great site in more than written words.

If you don't want to support Beoworld in any monetary fashion - that's fine, you can still be here and enjoy and participate in most of what is going on.

A silver membership level will also give you access to the large collection of manuals and catalogues in the main websites products section.
A gold membership gives you all the above plus tickets for the four quarterly prizedraws. (Check thoses prizes!)
Beoworld will appreciate your support.

I have edited the above post of yours too, as it contained the same wanted ad I already deleted twice.

Martin

Page 1 of 1 (2 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL