Sign in   |  Join   |  Help

Beovision 7 type: 9331 doet niets

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 9 Replies | 1 Follower

PJ
Not Ranked
The Hague NL
7 Posts
Bronze Member
PJ posted on Sat, Mar 31 2018 4:02 PM

Iemand tips? Meet op de power supply wel 5 volt  maar start niet door.

All Replies

Blackrix
Top 100 Contributor
947 Posts
Bronze Member

Processor defect?

PJ
Not Ranked
The Hague NL
7 Posts
Bronze Member
PJ replied on Sat, Mar 31 2018 5:23 PM

Ok heb inmiddels een tweede toestel, hoop dat eea onderling uitwisselbaar is zonder software problemen Mocht iemand een schema van dit toestel hebben ik houd me aanbevolen

ipaul
Top 200 Contributor
422 Posts
Founder
ipaul replied on Sun, Apr 1 2018 9:12 AM

Begin maar met het voedingsboard uit te ruilen...dikke kans.

zelfde tv = zelfde type ?

want bij andere types ziet veel er hetzelfde uit maar is het niet altijd (bv voeding).

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
3,819 Posts
Founder

Meestal een van de voedingslijnen die niet op gang komt voor het paneel zelf.. Dan slaat íe weer af.

Bij andere types kan het ook het T-Con boardje zijn. Maar dan start ie wel op en geeft hij geen beeld.

PJ
Not Ranked
The Hague NL
7 Posts
Bronze Member
PJ replied on Sun, Apr 1 2018 6:07 PM

Thanks voor de tips, heb inmiddels een spelend toestel kunnen krijgen en eerste wat ik gedaan heb is t voedinsboard van de defecte in de spelende zetten en dat is ok werkt prima dus voeding loopt. Nu zijn er wel enige verschillen in t chassis en ik vraag me af of de aansturing T-con hetzelde is dan kan ik t chassis verwisselen inverter etc is wel gelijk Nog een vraagje hoe krijg ik t frontje vd DvD speler los? zie twee gaatjes onderin maar wil niets beschadigen dus eerst even vragen. Inmiddels alles gelukt  beide toestellen spelend bedankt voor de tips!

PJ
Not Ranked
The Hague NL
7 Posts
Bronze Member
PJ replied on Fri, Apr 6 2018 10:06 AM

Inmiddels beide toestellen werkend dank voor de tips!

i2Paq
Not Ranked
Winkel - Noord-Holland - The Netherlands
20 Posts
Bronze Member
i2Paq replied on Fri, Apr 6 2018 3:22 PM

Misschien delen hoe, leuk voor anderen Wink

PJ
Not Ranked
The Hague NL
7 Posts
Bronze Member
PJ replied on Fri, Apr 6 2018 3:34 PM

Ok heb op t bordje waar de tuner etc op zit en de voedingslijn binnenkomt 3 elco´s vervangen uit mn hoofd links ad achterkant ze zijn n beetje verstopt waren niet duidelijk bol maar dusdanig dat ik ze verwisseld heb en met resultaat.

PJ
Not Ranked
The Hague NL
7 Posts
Bronze Member
PJ replied on Fri, Apr 6 2018 3:34 PM

Ok heb op t bordje waar de tuner etc op zit en de voedingslijn binnenkomt 3 elco´s vervangen uit mn hoofd links ad achterkant ze zijn n beetje verstopt waren niet duidelijk bol maar dusdanig dat ik ze verwisseld heb en met resultaat.

Page 1 of 1 (10 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL