Sign in   |  Join   |  Help

Beosound 5 en Spotify??

rated by 0 users
Answered (Not Verified) This post has 0 verified answers | 23 Replies | 0 Followers

Boem
Not Ranked
Holland
66 Posts
Bronze Member
Boem posted on Wed, Jul 12 2017 6:02 PM

Hallo allemaal,

Heb een vraagje.
Werkt Spotify en Beosound 5 samen of niet?
Op het Engels forum heb ik gelezen dat het niet samen gaat.
Heb een Spotify premium en een account aangemaakt.
Maar als ik de gegevens invoer in de Beosound 5 zegt hij dat ik een Spotify premium abonnement moet nemen.
Terwijl op mijn computer wel alles werkt en alle muziek kan afspelen.
Ook op mij telefoon werkt alles.
Wat doe ik verkeerd?

All Replies

koning
Top 25 Contributor
holland
4,211 Posts
Bronze Member
koning replied on Sun, Aug 27 2017 1:27 PM

Vind jij dat ik hier ongelijk in heb?

Carolpa
Top 75 Contributor
1,410 Posts
Bronze Member

koning:
Vind jij dat ik hier ongelijk in heb?

Als je de BL50 en de Moment bedoeld: mijn Moment werkt zondermeer goed. Mijn speakers zijn verbonden aan de BV. Dus ik zou haast zeggen laat de BL50 maar komen; helaas de middelen ontbreken.

Als je de prijs van de Moment bedoelt: tja dat is misschien nooit rationeel te beantwoorden.

Vergelijkbaar met:

iedereen kan zich van A naar B verplaatsen in een veel goedkopere auto dan dat ze doen..............wat is hiervan het mechanisme!

velen willen naar verre bestemmingen op vakantie, kennen echter hun thuisland amper............ wat is hiervan het mechanisme!

Beofrank
Not Ranked
79 Posts
Bronze Member

Even terug naar Beosound 5 en Spotify: Wink

Zie hier onder:

http://forum.beoworld.org/forums/p/26559/212533.aspx#212533

Carolpa
Top 75 Contributor
1,410 Posts
Bronze Member

Beofrank:
Even terug naar Beosound 5 en Spotify: Wink

Zie hier onder:

http://forum.beoworld.org/forums/p/26559/212533.aspx#212533

Een eerder bedachte, vergelijkbaar, maar nooit op een BS5 uitgeprobeerde  "work around" heeft voorheen geen aandacht gekregen. NB: op de BS5 moet het dus nog geverifieerd worden. Op Essence, Moment, BS35, etc werkt het............... maar niet alleen voor Spotify, ook andere streaming services werken.

(http://forum.beoworld.org/forums/t/26143.aspx)

steelpan
Not Ranked
20 Posts
Bronze Member

Benson do 5 gedupeerden krijgen 20% korting op moment en beosound core tear compensate van het Spotify verlies. In de core zit Spotify connect. Ik overweeg die aan te schaffen. Je verbindt hem met de USB poort van de beosound 5 en kan dan in link ruimtes naar spotify luisteren. Bediening via spotify app.

steelpan
Not Ranked
20 Posts
Bronze Member

Moest zijn beosound 5 gedupeerden... Ach die autocorrect van de iPad 

Frederic
Top 500 Contributor
Belgium
114 Posts
Bronze Member
Frederic replied on Wed, Sep 13 2017 10:17 AM

oplossing is makkelijker als je een klassieke ML TV in je systeem hebt, hoef je die verschrikkelijke behringer niet te gebruiken (zeker niet doen met Core of Essence, weggegooid geld, zonde, houd het dan beter met een chromecast van 35euro)

Heel het dossier zit ondertussen bij mijn advocaat, ga niet akkoord met B&O. Ze wisten ervan en hebben het laten verrotten. 

Boem
Not Ranked
Holland
66 Posts
Bronze Member
Boem replied on Sun, Sep 17 2017 5:28 PM

Spotify werkt ook al niet met een BV 11, dacht dat een smart tv was

Leko
Top 500 Contributor
164 Posts
Bronze Member
Leko replied on Sun, Sep 17 2017 8:34 PM

Bij de mediaspeler WD TV  is de app van Spotify ook niet merr te gebruiken. Exact dezelfde procedure. Alleen inloggen met Premium abbo. 

Het ligt aan Spotify. Maar als je 33 procent van je mogelijkheden op je afspeelapparaat verliest, is dat wel veel. 

Page 2 of 2 (24 items) < Previous 1 2 | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL