Sign in   |  Join   |  Help

BV10 vs BV11

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 9 Replies | 0 Followers

koning
Top 25 Contributor
holland
4,203 Posts
Bronze Member
koning posted on Tue, Feb 2 2016 8:13 PM

Zit er veel beeld en geluidsverschil in tussen deze 2 tv's?

All Replies

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
3,784 Posts
Founder

Twijfel Koning?

Of je je BV10 voor een BV11 moet inruilen? Ik denk dat de BV11 en de BV10 identiek zijn vwb de speakers. Wel zit er een andere audio-engine in. Verder ga je ook de ML missen, die je eventueel moet creëren mbv een NL/ML module. Maar de ingebouwde apps van de BV11 lijken mij dan wel weer handig.

Amazone
Top 500 Contributor
Netherlands
187 Posts
Bronze Member

Het geluid van de 11 is denk ik beter. En het is gewoon een moderne tv met een beosystem 4 ingebouwd. Je kan hem via internet updaten, ook de puc etc. Ik heb de mijne twee jaar en ben er nog steeds erg blij mee. Ik zou de grootste nemen die er is, je went zo snel, ik zou de volgende zeker groter nemen als die er was. Het beeld is denk ik even goed, geen idee of je verschil kunt zien. De 11 heeft een ingebouwde dvb-c tuner, gewoon smartcard erin en kijken. Volgens mij is dat bij de 10 een erg dure optie. En ik vind de ruimte voor de apple tv top. Ik heb er nu een atv4 inzitten, alles in een zonder een kabel buiten de kast, echt top. Kinderen spelen spelletjes etc. De eigen applicaties van de 11 gebruik ik eigenlijk niet (meer). Ik heb nu een proefabonnement op apple music en wellicht dat ik stop met spotify en dan ook de spotify app niet meer gebruik. Even kijken hoe dat bevalt. Succes.

BeoVision 11-55, BeoLab 8000, BeoRemote One BT, AppleTV 4, 2x BeoPlay A2, BeoPlay A1

Zwaan
Top 500 Contributor
120 Posts
Bronze Member
Zwaan replied on Fri, Feb 5 2016 3:01 PM

Volgens mij zit er nog een verschil in.

De BV10 wordt gekoeld door meerdere ventilatoren. In diverse forums kwam naar voren dat dit soms voor bijgeluiden zorgde. Zo ook bij mij.

De BV11 schijnt dit volgens de dealer niet te hebben.

Ik heb er nu een BM5 op aangesloten. Kunnen jullie zeggen wat een voordeel zou kunnen zijn als ik kies voor Beosound Moment. 

koning
Top 25 Contributor
holland
4,203 Posts
Bronze Member

Ik heb zoveel problemen met de moment niet normaal.

Ik laat de moment schieten.

Vastlopen en overslaan.

koning
Top 25 Contributor
holland
4,203 Posts
Bronze Member

jij hebt toch een bv11 zwaan?

geert bergmans
Top 500 Contributor
Netherlands
81 Posts
Bronze Member

Heel verstandig Koning. Je had er nooit aan moeten beginnen. Ik wacht op MK2 als die ooit komt.

koning
Top 25 Contributor
holland
4,203 Posts
Bronze Member
koning replied on Fri, Feb 26 2016 3:49 PM

Toch denk ik dat die er nooit komt.

koning
Top 25 Contributor
holland
4,203 Posts
Bronze Member
koning replied on Fri, Feb 26 2016 3:57 PM

Ik zie ook nu het nut van de tablet niet in,alles kan je bedienen via de telefoon,ipad etc etc waarom zo'n losse kwetsbare tablet.

Op het hout gedeelte kan je hem niet neer leggen want dat hout is net zo zacht als boter.

Binnen de korste keren zit hij vol met putjes en krassen.

koning
Top 25 Contributor
holland
4,203 Posts
Bronze Member
koning replied on Fri, Feb 26 2016 4:00 PM

Zoek functie met 1 letter??? ook weer zoiets

Geen Gapless music

Tablet is (te) traag en chrashed om de haverklap!

IR Sensor werkt ook stukken minder dan de BS5.

Page 1 of 1 (10 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL