Sign in   |  Join   |  Help

Masterlink Gateway: vragen....

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 2 Replies | 0 Followers

ridmaur
Not Ranked
7 Posts
Bronze Member
ridmaur posted on Sun, Sep 6 2015 10:35 AM

Ik heb goedkoop een Masterlink Gateway weten te bemachtigen en inmiddels in mijn lokale netwerk bekeken hoe deze te configureren. Ik wil de MLGW niet zozeer gebruiken voor verdere integratie met een home automation systeem maar meer als een geavanceerde interface toegang tot mijn B&O apparatuur. Via de Beolink applicatie op iPad/iPhone bijv. Volgens mij volstaat dan een verbinding van de MLGW met een Masterlink kabel en in het lokale netwerk.

Ik heb (zie eerdere thread) ook een ML/MCL converter in mijn B&O installatie die ervoor zorgdraagt dat mijn Beosystem 7000 componenten via de Beovision 7-32 te bedienen zijn. Ik vraag me af hoe de MLGW nou in zijn configuratie gekoppeld moet worden:

- kan ik de MLGW gebruiken ipv de ML/MCL converter of heb ik die nog steeds nodig?

- als ik de ML/MCL converter nog steeds nodig heb, hoe verbind ik de MLGW dan met mijn B&O installatie?

- heeft de MLGW geen enkele zin in deze configuratie? Als dat het geval is hoor ik het ook graag; verkoop ik 'm weer door :)

Alvast bedankt voor de input.

groet

Rob

All Replies

ridmaur
Not Ranked
7 Posts
Bronze Member
ridmaur replied on Sat, Sep 12 2015 10:10 AM

Anyone?

Alleyman
Top 500 Contributor
79 Posts
Bronze Member
Ik denk dat een bezoek aan een officiële Bang & Olufsen dealer het verstandigst is.

Die kan antwoord geven op je vragen.
Page 1 of 1 (3 items) | RSS
Beoworld Security Certificate

SSL