Sign in   |  Join   |  Help
Click here to tell us about your new email address

Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

Answered (Verified) This post has 3 verified answers | 513 Replies | 10 Followers

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member
Peter Pan posted on Wed, Mar 14 2012 12:19 PM

http://archivedforum.beoworld.org/forums/t/311.aspx?PageIndex=1

Så starter vi tråden på ny. Vil du se den gamle tråd, tryk på link herover.

Hej

Ja så kan vi starte forfra her på det nye BeoWorld. Min hobby gennem mange år er Bang & Olufsens
produkter. Det startede i sin tid med en Beomaster 4400. Siden har det udviklet sig.

BeoVision 7-40" LCD HD Digital Surround Sound TV og ICEpower fra B&O er kun en del af
hvad jeg har tænkt mig med denne tråd. Nyheder og et forsøg på at hjælpe jer med evt. B&O
problemer i sprog og med tegninger så alle kan følge med.

Jeg tager forbehold for eventuelle skrive-, og stavefejl såvel som grammatiskefejl. Smile

Med venlig hilsen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Vil du fortælle os om DINE B&O produkter. Har du tilsluttet andre AV produkter ?
Hvordan har du tilsluttet det ? Hvad for kabler har du brugt ? Har du selv loddet dine DIN stik ?

Answered (Verified) Verified Answer

Søren Mexico
Top 10 Contributor
Mexico City
5,915 Posts
Bronze Member
Verified by ptbb

Leslie:

Dear Peter Pan,

I can't understand one word you're saying but again, your graphics and pictures are FANTASTIC, still amazed, my compliments (again)Right Hug

Use Google translate, his texts are even better than the pics, if possible

Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member
Verified by twowheel2001

7. marts 2013 - Bang & Olufsen udnævner EET Europarts som
den første distributør på deres B&O Play-produkter. Læs mere her.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

All Replies

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Prisliste pr. 01.01.2017 - Danmark - Download - Click her.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

gysse2004:

Min B&O pusher fortalte i sidste uge, at der er en ny højttaler på vej. BeoLab 5 udgår jo, så et eller
andet imellem BeoLab 5 og Beolab 90. Det bliver spændende at se hvad det er. En mini Beolab 90.

Gys

Ja spørgsmålet er hvad nr. den får. Smile

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Opdatering af mit audio setup 4-3-2017. 

Se pilen - Så lille er det nye digitale PC lydkort NuForce uDAC 2.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Her bag BeoVision 7 er det hele samlet, så lyd kan switchs mellem 5,1 højttaler tilsluttet tv, eller højttaler på skrivebordet. 

agenten0075
Not Ranked
15 Posts
Bronze Member

Herligt, og godt at se du udnytter BV-7'eren godt Smile

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Tak agenten0075  Yes - thumbs up

Har du ikke gjort det, så opdater software version 2.0 til din BeoSound Moment.

Se videoen.

StKong
Top 500 Contributor
Copenhagen
201 Posts
Silver Member
StKong replied on Fri, Mar 10 2017 8:23 AM
Peter Pan:

Tak agenten0075 _________________ Har du ikke gjort det, så opdater software version 2.0 til din BeoSound Moment. Se videoen .

Moment ser fantastisk flot ud sammen med Beovox Penta. Wow.
Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Næste fase af DVB tuner standarden er nu vedtaget. - Læs her.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Steve fra Sounds Heavenly skriver -

Vi kan nu få alle versioner af Beolab 3500 / LCS9000, eller Beolab 2000 til at arbejder som
stand alone højttaler, uden Masterlink! med en musikafspiller via en enkelt kabel forbindelse.

Brug et af de to kabel til at forbinde din B&O Beolab 3500/ LCS9000 eller Beolab 2000 
højttaler til f.eks ikke B&O TV eller Airport Express og streame din musik med Airplay
fra din iPhone eller iPad Apple-enhed, eller Google Chromecast Audio - etc.

En B&O Beo4 eller 1000 fjernbetjening er nødvendige, for at tænde for højttaleren.
Volumen styres fra den tilsluttede enhed.

BeoLab 3500 - Se her.

BeoLab 2000 - Se her.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member
Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Connection for Old school B&O til BeoLab Penta Mk. I

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Understøttelse af Spotify Connect er nu B&O's nyt argument for at sælge lidt flere BS. Moment.
Jeg vælger BeoSound Moment fra. I mit setup har jeg 3 streaming muligheder nu. Den koster 
6.995 Kr, som jeg godt kan bruge på noget andet. Stick out tongue

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

pixiball:

Ved ikke lige hvordan jeg skal begynde, men jeg har et par problemer i forbindelse med mit anlæg som
irriterer mig. Har Forskellige SONOS højtaler rundt i huset. 2 x Beolab 4000 højtaler forbundet via Line
til SONOS Connect (analog audio out). Problem: Når der afspilles musik via SONOS (f.eks. iPhone)
står en ene højtaler og "klikker" i relæet og en gang imellem kan man se at den grønne diode bliver rød.
Hvorfor og hvordan kan det løses?

Hej pixiball -

Fordi BL med LINE tilslutning styres af lydstyrken, og derfor slukker ved stille passager
da der jo ikke er lyd (det betyder den skal slukke.) HT relæerne kan justeres til at slukke
sener. Men med styring af et triggersignal via PowerLink virker de som i et B&O setup.

Du skal have et ægte B&O PowerLink signal.

Se hvordan på YouTube - Click her.
Husk så, du bare slukker på stikkontakten når dine aktive BeoLab ikke benyttes. På hver
højttaler skifter du den lille kontakt fra LINE IN til PowerLink R - L, når du tilslutter købe
kabler med trigger signal.  Click her og læs mere.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Få en LOYALITETSBONUS frem til 30. april 2017.

Spar 10.000 kr. når du køber et BeoVision Avant 55", 75" eller 85" (vejledende udsalgspris
fra 59.995 kr.) eller et BeoVision 14-55"" (vejledende udsalgspris med frontstof fra 59.995 kr.
med front i egetræ fra 66.890 kr.). Spar 8.000 kr., når du køber et BeoVision 14-40"
(vejledende udsalgspris med frontstof fra 42.995 kr. med front i egetræ fra 49.890 kr.).
BeoRemote One er inkluderet i den vejledende udsalgspris. Vægbeslag og stande er
eksklusiv, og koster til BeoVision 14 fra 3.095 kr. og BeoVision Avant fra 5.145 kr.

Bang & Olufsen.

Peter Pan
Top 100 Contributor
632 Posts
Bronze Member

Super nice.  Lets have a Party !!!

Page 32 of 35 (514 items) « First ... < Previous 30 31 32 33 34 Next > ... Last » | RSS