Sign in   |  Join   |  Help
Click here to tell us about your new email address

Mogelijkheid beamer Projector aansluiten via "Projector" VGA op Beovision 7

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 2 Replies | 0 Followers

Peter Visser
Not Ranked
Leeuwarden
6 Posts
Bronze Member
Peter Visser posted on Fri, Feb 3 2017 3:32 PM

Is het mogelijk een beamer op de “PROJECTOR “ (VGA aansluiting op aansluit paneel 2)  aan te sluiten zonder de optionele module "Cinema Control” om zo gebruik te maken van de interne DVD speler en TV tuner?

Via de handleiding kom ik er niet helemaal uit en lijkt de Cinema controle module o.a. het licht, gordijnen en scherm te bedienen... maar werkt de aanwezige "Projector" VGA aansluiting dus ook zonder de module?
Ik ben in het bezit van een HD Ready Beovision 7 32 met DVI aansluiting.

met vriendelijke groet,
Peter Visser

All Replies

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
3,142 Posts
Founder

Bij mij werkt het zonder een speciale module (BV9). Die control stuurt alleen maar timings uit voor het aansturen van verlichting of scherm.

Probeer eens een Format 0 instructie te geven.Dan zou het beeld moeten worden overgezet van het scherm naar de VGA aansturing.

Peter Visser
Not Ranked
Leeuwarden
6 Posts
Bronze Member

Beobuddy bedankt voor je reply!

Na het aanmelden van de beamer in het gebruikers menu heb ik nu inderdaad via "Format 0" het beeld van de TV op de beamer.

Via deze weg kan ik het surround geluid via/en de ingebouwde DVD speler en de via DVI aangesloten Mediaspeler gebruiken met één kabel!

Ik heb een professionele VGA kabel van zo'n 15 meter gebruikt en het beeld is op de 720P van de BeoVision 7 nog bijzonder scherp te noemen.

Page 1 of 1 (3 items) | RSS